There was an error in this gadget

Tuesday, September 14, 2010

RaYa Ohhh RaYa

salam aidilfitri dan salam satu Malaysia semua... dup dap dup dap sekejap je dah raya .. rasa macam sekejap je mcm x puas berpose ni... huhu

tapi apakan daya itu lah dah sebulan berpose skunk untuk beraya pulak.. huhu... xde pe nak cita sangat tapi tahun ku rasa lain sikit x macam dulu .. sbb dulu kecik2 leh dapat duit raya .. tapi skunk xdpt duit raya .. huhu


ahh cita sikit raya pertama lepas sembahyang Raya kitaore sekeluarga balik kerumah bersalam-salaman .. adat semua keluarga akan buat bergitu :) ... lepas bersalaman pe lagi time to take the pIC... ni pic keluarga ku ..



dah Salam2.. tu pe lagi kami sekeluarga ke Kubur Pulau Meranti yang berdekatan dengan umah ku jalan kaki pun leh..
lps tu balik dari kubur.,.. nasa utk berjalan ke rumah saudara.. ahhah a.. (rumah saudara sebelah2 je. )









SuKa Lah Ek :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails