There was an error in this gadget

Wednesday, April 6, 2011

Kem BSM 2011


hahah saat yang di nanti2kan akhirnya kem BSM 2011 terlaksana jugak.. kem ni di laksakan pada 1-3 April 2011..berlangsung di SMK Puchong Utama 1(Sekolah Jugak!!)
hahahha tapi pun... kem terus di jalankan...

sebelum kem!!!

hari sebelum.. faci dalam dan luar sibuk dengan persediaa
n tempat kem ....
sibuk dengan menara tinjau ( senang nk tinjau bdk2 kem yang degil dan manja2 ni.. hahah )

** Ah menara ni lah yang dorg buat .. bertungkus lumus siapkan menara tu.. tp smart dowhh cayalah BSM SMK PU 1!!

lepas dorg siapkan.tapak perkhemahan lak . macam- macam dorg buat pada hari tersebut.. ku x sempat nk tolong dorg .. ku bergegas pulang dari kedah ke Puchong ... tp sayang x sempat , ku sampai pun dalam pukul 5 pm.

** hahah malam tu mcm x leh tido .. mcm x sabar nk kem.. huhuhu


Hari Pertama !!!

hari pertama kem.. tu kitaorg geng Fc datang awal sbb nk siap benda yang x siap .. tempat masak x siap lagi dan de pertambahan sikit tempat duduk kat menara tu .. huhuh

pembuatan mengambil masa yang lama jugak sebab buat benda alah memerlukan kesabaran ...

ini lah kerusi yang kitaorg buat ....( Ku , pika, aeni)


tutaptuptap .. jam menunjukkan pukul 1. pe lagi semua g sembahyang ah.... huhuh tp ku musafir so ku punpergi mengambil erma di TBS.. hahah ( Alasan yang KukuH!!!)


Sampai Time Kem...
baru2 je Daftar tibe2.. ujan Rintik-rintik... perh mula-mula rintik2 ah lepas tu lebat dowh .... sampai lah ke pukul 5 pm... kecian peserta2... kena dirikan khemah lambat .. taklimat pun..seberapa je...

ku tengok muka peserta macam dah giveup je...(kecian2.)

malam tu malam ku lak handle... mcm biasa ah ku wat .. ice breaking dan malam tu jugak kitaorg Malam Penghayatan Malam... ( malam nangis2..huhuhu )

hahah mcm2 kerenah ku tgk.. hahahaha ...



Hari kedua Pulok!!!!

hari kedua.. senamRobik.. Ku yang Lead Jgk.. hahaha..Gila Kuasa ek.. haha xde lah... tu di kira Tanggung jawab ye adik!! huhu

hari ku malas nk cita .. sebab mcm aktvt buat .. hahah..sebelum tu de aktiviti memasak.. hahah ku jadi juri makanan... hahahah .. sedap yang de nasi goreng Tomyam hhuhu



sebelum Main merentasi Halangan, kitaorg main Permainan Bom!! ku janji sapa Menang Ku bagi adiah!!!....huhuh ( tapi KU lupa nak bagi hihih )
** xpa 6ti abg balik abg bg ek .. huhuh ...


lps tu main merentasi halangan ... hahah dengan kena makan maggie masin, air sirap gula.. haha dengan katak.. hahah .. macam2 huahua2.. yg kelakarnya bila ku ajuk2 dorg muntah.. ku pun rasa nak muntah hahaha ... baik xde org ambk gmbr ku muntah hahaha .... (selamat2)

rendam!! jangan x rendam kepala tu !!


Maggie Masin!!

ah !! makan Maggie tu huhuh

wuek...wuek....

malam tu pulok de malam Kebudayaan ...

dan malam yang di tunggu OBH .. hahahaha
kelakar tgk dorang takut .. hhahaa..
key word Kitaolang = Biskut merry
sampai de yang panggil BISUT baik x panggil BUSUT ...
de yang dengar Biskut Berry .. hahahahah a kelakar ar dorang ...

Hari Ketiga PuLok!!

hari ketiga .. ku malas Nk ajar Senamrobik. hahaha .. fc2 dalam yang Ajar Senaman... haha dorg buat kat padang .... entah pe yang dorg buat lepas tu bawak balik ke Tapak lak...

kuu wat aktiviti "angin bertiup'.. hahahha main2 sekejap lepas teruih makan...

dah makan .. dorg de Taklimat kawad dari Hairul lepas tu .. then de latihan kawad sikit..
lepas tu rehat teruih tukar pakaian.... bila nk start je pertandingan kawad ... hujan pun turun.. huhuhu .. tapai sekejap je .. kita org buat kat dewan je.... dah abis semua buat ..

FC2!! lak buat !! dengan bangga tu buat .. tp de salah sikit2.. biasa ah dah lama x berkawad...
haha lepas tu penutup.... hahaha de ah adiah .... yang dorang dapat .. huhu

Ni fc2 TERBAIK 2011!!!

pe2 pun... TAHNIAH kepada AJK yang terlibatt dan Peserta yang hadir pada hari tu!! k...


MIS YOU ALL..

SuKa Lah Ek :)
Related Posts with Thumbnails