Tuesday, July 27, 2010

aKu MenciNtai Seseorang


ahhh... ku Just nak BerKongsi perasaan yang sedang gundah gulana ini.... kerana aku
banyak pikir benda alah ni sampai ku rasa benda ini membeban kan diriku ini...
kenapa berlaku pada diri aku!! Kenapa !!! Ya Allah tolong hamba diri ini...

Aku Mula mencintai dia apabila aku selalu jumpa dia, selain itu dengan cara dia melayan aku dengan penuh lembut, sopan, manja membuat aku mula jatuh cinta kat dia ....aku terasa ingin berada bersama dengan setiap hari /makan bersama dan lain-lain bersama .... aku cuba meluahkan perasaan ini tapi aku xleh luahkan perasaan aku kerana aku segan/takut/risau/semua perasaan ada dalam diri aku ni...

aku xleh mencintai dia dan x leh menyanyangi dia... x boleh .. kerana ade sebab tertentu yang menghalang percintaan ini... tapi aku cuba melupakan dia dalam diri aku ni.. tapi x leh... kenapa ....

Ya Allah Tolong Lah Hamba MU ni!!!! supaya aku tenang....

SuKa Lah Ek :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails