There was an error in this gadget

Sunday, November 29, 2009

LEMBAH MERANTI

hujung-hujung minggu ini sedap lau g memancing, perh lagi ku g tempat sepupu ku .. kat Pulau Meranti(Lembah Meranti) kat situ ok jgk de kolam mancing pe lagi untuk mancing la.....kat citu jugak de taman arnab dalam 20 ekor arnab kat citu (banyak-banyak) dan ku x percaya tempat mcm ni de kuda... (seekor je )... pelik pe...

salah seekor arnab yang terdapat di situ

ni kolam ikan ke tau taman haiwan .... baik dia wat taman haiwan je....pe2 la..biar la dia kerjaya dia...tapi ku tengok ramai yang datang memancing .. alhamdulillah rezeki dia...

**kalau korang nak pergi ni alamat dia .:-
Lembah Meranti
jalan meranti 2,batu 18
kampung pulau meranti
471200 puchong,selangor

SuKa Lah Ek :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails