There was an error in this gadget

Thursday, March 17, 2011

Kolam Air Panas _ Ulu lenggong

As salam,salam satu malysia jugak..hari ku nak cita pasal kolam air panas... yang telah dipaparkan di TV & surat khabar iaitu Kolam Air Panas Ulu Lenggong (Baling, Kedah.

projek x dirancang sebenarnya..adi iaitu staff yang sepejabat dengan aku, mengajak kitaorang bertiga ke kolam air panas pada petang tersebut...pe lagi kitaorg on9 je lah...

so malam tu kitaorang bersiap-siap nk ke ulu lenggong ah.tunggu punya tunggu, dia (adi)cakap gerak malam sikit ...sebab kolam air panas seronok mandi malam-malam.
last-last kitaorang gerak dalam pkl 10.30pm.... perjalan kitaorang mengambil masa lebihh kurang 2 jam... sebab bawak xde lah laju sangat ok lah ... sebab malam... ( xelk bawak laju mlm2).

sampai je di Kg Ulu lenggong dalam Pukul 12.00am... dalam ati aku berkata: seronok dah lama x mandi air panas ni .. huhuhu ...
sampai je cari parking dan terus ke pintu masuk Kolem Air Panas Tu .... terdapat bayaran yang dikenakan iaitu caj parking dan caj msuk ke kolam air pans tersebut.
parking kena bayar RM 2.00 untuk 1 kenderaan dan bayaran yang dikenakan untuk masuk lak.. dewasa RM4.00 , kanak-kanak RM 2.00 .

masuk je.. cari port nak letak barang kitaorang .. dah dapat port letak barang kitaorang lepak jap cari feel katakan.... ( cari feel pe ... hari tu penuh, ramai manusia yang datang pada hari tersebut).. rasa dah sedia sorang demi sorang tukar pakaian.. huhuh ...

perh ku mula2 ingatkan x panas.. ku masuk kaki .. gila lah panas jgk..tp xde sampai panas yang boleh menyebabkan melecur an2... mukadimah .. masuk kaki dulu lepas tu naik ke lutut, rasa macam dah ok naik ke pinggang, lepas ke pinggang ku naik ke dada... masa nak celup badan sampai ke paras dada ... rasa pedih ohh.... rasa macam dah ok.... ku celup kepala ku.. perhhh best siot..... tp x leh rendam lama2 sbb rasa mcm nk demam wohhh... siap berenang lagi .hahahah

hahah memang best ahh.... kita orang mandi sampai pkul 2.00 pagi... semua dah puas mandi waktu utk balik.. sampai rumah dalam pkl 5.00pg .. tido 2 jam je.. lepas tu pagi tu kena g kerja.. hahahah ..

Olang2 yang pergi cna .. huhuh


























SuKa Lah Ek :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails