There was an error in this gadget

Saturday, January 16, 2010

Praktikal & FunFair

salam semua sudah lama ku x menulis karya ku di sini....apa yang kita tahu tahun 2009 sudah lama melabuhkan tirainya dan skunk sudah masanya tahun 2010 membuka tirainya.... & tahun 2010 lah tugas baru ku terima.....

pada 4.1.2010 ialah tarikh dimana aku memulakan praktikal ku .. di Pejabat kesihatan Daerah Kuala Langat di sini lah aku akan mengenali cara kerja aku nanti bila ku dah abiz belaja.. walaupun kat cni bermacam-macam ragam ... aku kena tempuh jugak.....tanpa ku duga kat cni de senior kitaorang dari "Gempita" & "Parasiska" dan "Pawana" hahhaa.... diaorang semua ok .... bagus jugak....

kitaorg dipecah kepada dua... sebab xde kenderaan sangat ... Ku & Bird di letakkan di unit vektor dan yus n faisol di letak di unit Bakas dan kami kan bertukar 2 bulan akan datang ... hahaha.. macam kat Unit vektor di ketuai oleh 2 Ik iaitu Ik Ridhwan dan Tuan Husni.. erm x lupa PKAK yang disayangi oleh PKA kat cna ialah EN Mus (Bukan Nama Sebenar) dan Pka kat Unit Vektor de senior Kitaorang dari bacth Gempita.. Nama Glamor dorag Naza & Irwan( Tapi Bukan nama sebenar) hahahha.... korg cari la sendiri k.... dan x lupa la.. ku jumpa dengan a. azrol( dulu PA kat PKD PEtaling Skunk tukar kat PKD Kuala Langat dan akan nanti dia akan tukar ke Perak).....mula2 ku kat Unit Vektor mcm penig skit la sebab x thu sapa nak bertanya .. dah lama2 ni . ok la... diorang semua de yang masuk air( Otak2 Gila Skit).....

Korang nak tahu kat cni de funfair tau ... minggu kedua ku kat Kuala Langat kitaorg g Funfair... best jgk la. banyak mainan yang de kat citu...faisol n bird sempat main keta langgarkat c2... erm ku x thu nak ckp pe pasal Funfair erm ni ku de sedia kan gambar2 kat Funfair.... korg tengok je la.. hahhahaha

permainan pe yang de kat cna
lagi 1 permainan yang de kat citu


kereta langgar hahah

Faisol n Bird tgh tgk keta Langgar

SuKa Lah Ek :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails